sobota, 11 listopada 2017

NIE WIEM KIM CHCĘ BYĆ


Praca marzeń- jestem pewna, że 100 procent ludzi chciałoby mieć pracę, która będzie jego pasją.
Ja przez bardzo długi czas nie miałam kompletnie pojęcia kim chcę być.
Jak jakiś zawód mi się podobał to po paru tygodniach uznawałam, że to jednak nie dla mnie... Miałam masę pomysłów, ale nie dostatecznie dobrych, skoro z nich rezygnowałam.
Długi czas chciałam być księgową. Podobała mi się praca z dokumentami, za biurkiem.
Czytałam w internecie każde forum i strony z opiniami na temat tego zawodu.
Po jakimś czasie uznałam, że to jednak za trudne w tym czasie spodobało mi się modne obecnie konsultantka ślubna, dzięki temu mogłabym mieć własną firmę.
Tylko, jakoś ślubami nigdy się nie interesowałam, nie czułam, że to jest to i tak samo zrezygnowałam. Interesowały mnie jeszcze inne zawody i nadal to wszystko mi się podoba,
ale nie na tyle żeby uznać to za wymarzony zawód.
Wydaje mi się, że odkryłam to co chcę robić w życiu i będę do tego dążyła.
Moim wymarzonym zawodem jest zostanie redaktorką naczelną czasopisma modowego.
To jest ten najwyższy cel. Interesuje mnie moda i praca biurowa.
Zamierzam iść w tym kierunku i zdobywać duże doświadczenie.
 Piszę ten post z myślą o ludziach, którzy jeszcze nie do końca wiedzą co chcą robić w życiu.
Napiszę wam sposoby jakimi ja się kierowałam, może komuś ułatwi to podjęcie waszej decyzji.

-po pierwsze- zrób test predyspozycji zawodowych, pomoże Ci to nakierować się na kategorię lub pokrewne zawody, które mogą Cię zainteresować
-po drugie- jeśli masz pasje spraw aby stała się ona Twoim sposobem na zarabianie pieniędzy
-po trzecie- wybierz się do coacha lub doradcy zawodowego- osobiście nie byłam, ale czytałam opinie i przeróżne wywiady coachów, oni naprawdę pomagają rozwiązać sytuację i taka sesja daje efekty. Warto spróbować
-po czwarte- przejrzyj wszystkie zawody i wypisz tylko te, które Cię interesują
-po piąte- poczytaj jak wygląda dana praca, jakie ma zadania, kwalifikacje, nawet zarobki

Opowiedzcie sobie również na parę pytań, które naprowadzą was na konkretną dziedzinę:
1. Co mogę robić nawet za darmo?
2.Czy jest coś, co chciałabyś robić, ale boisz się, że nie da się za to wyżyć?
3. Co sprawia Ci przyjemność?
4. Przy czym tracisz poczucie czasu?
5. W czym jesteś naprawdę dobry?
6. Za co inni Cię podziwiają?

Mając prace marzeń nie przepracujesz ani jednego dnia, dążmy małymi kroczkami, ale efektywnie. Jestem ciekawa jakie są wasze wymarzone zawody piszcie w komentarzach i jakie poczynania robicie w tym kierunku i oczywiście co sądzicie o stylizacji :)



Bluza- Bik Bok
Spódnica- Bershka 
Buty- Deichmann 
Torebka- Bershka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Viriwien , Blogger