niedziela, 21 października 2018

WHITE OR BLACK


Witajcie kochani,
 Zazwyczaj jesień innych ludzi dołuje, mnie natomiast motywuje. Mam masę pomysłów i bardzo chcę je wszystkie zrealizować. Właśnie zastanawiam się nad założeniem kanału na Youtubie.
Nie wiem czy to jest dobry pomysł, ale chcę spróbować mam nadzieję, że się odważę bo nie zaprzeczam, że troszkę się boje. Przede wszystkim tego, czy filmy będą dobrze nagrane i czy was zachęcę do obserwowania. Póki co przedstawiam wam na ten moment biel z dodatkami czerni w postaci butów i paska co wydaje mi się prezentuje się całkiem nieźle. Dodatkiem do całości jest pudrowo-różowa  kamizelka, idealna na jesienne dni. A wy co myślicie o stylizacji? I napiszcie jakie są wasze cele na najbliższy miesiąc. Jesteście też zmotywowani do działania czy może wręcz przeciwnie? Jestem ciekawa waszego zdania :* Buziaki!


1 komentarz:

  1. Fajnie że wróciłaś, mam nadzieję że teraz będziesz czesciej pisać.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Viriwien , Blogger