niedziela, 7 października 2018

FASHION AUTUMN



Hej Hej, na blogu nie było mnie tak długo, że sama miałam do siebie pretensje o swoją niesystematyczność. Poza tym przeprowadzka i zmiana pracy całkowicie wybiły mnie z tropu, ale wróciłam i mam nadzieję, że już zostanę.
Piękna jesień w pełni, pora roku która jest moją ulubioną plus właśnie w tym czasie można stworzyć najpiękniejsze stylizacje plus są Fashion Week'i z których można czerpać ogrom inspiracji.
Jesień u nas piękna i do tego ciepła więc nie wahałam się wskoczyć w delikatną sukienkę która jest nieco letnia, ale śmiało można ją połączyć z jakimś płaszczem a nawet futrem! Dzisiaj postawiłam na delikatność i nie dodawałam do niej nic prócz szpilek. Całość wygląda prosto ale też elegancko. Dajcie konieczne znać co myślicie o stylizacji i który jesienny trend przypadł wam do gustu. Buziaczki!




Sukienka- BIK BOK
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Viriwien , Blogger