sobota, 29 grudnia 2018

LOOK TO THE FUTURE



Nareszcie udało mi się zrobić sesje w tej sukience do której przymierzałam się chyba ze trzy razy. Uwielbiam ją, jest bardzo wygodna i lekka. Nawet jeżeli mamy zimę to ubierając do niej płaszcz albo futro wygląda ona świetnie.
Już za pare dni Nowy Rok a dla mnie oznacza to nowe postanowienia noworoczne, które planuje już od tygodnia. Zapisałam ich w tym roku znacznie więcej, ale mam nadzieję, że uda mi się większość z nich zrealizować. Zaplanowałam sobie krok po kroku jakie zadania muszę wykonać, aby zrealizować dany cel. Liczne kursy, rozwijanie bloga i  instagrama, szkoła, siłownia to parę z moich postanowień, które sobie zaplanowałam.
Już się nie mogę doczekać aż zacznę działać. Oby mi się udało, czego i wam życzę w Nowym Roku! Napiszcie mi w komentarzu czy robicie postanowienia noworoczne i jakie plany macie na nowy rok.
Czekam z niecierpliwością!



Sukienka- H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Viriwien , Blogger