sobota, 18 marca 2017

Das erste Foto-Session



Kochani nareszcie! W końcu wrzucam tutaj swoją pierwszą sesje zdjęciową. Jestem bardzo zadowolona z efektów jak na pierwszy raz. Teraz posty postaram się wrzucać częściej w miarę wolnego czasu. Sesja została zrobiona w Polsce w moim rodzinnym mieście. Moja koleżanka, która uczy się fotografii zgodziła się zrobić mi zdjęcia za co jej bardzo dziękuję, gdyż sama nie mam profesjonalnego sprzętu. Niedługo będę chciała zakupić własny aparat. Chciałabym żeby mój blog się rozwijał i przede wszystkim wam się podobał i w jakiś sposób może nawet zainspirował. Nie bójcie się spełniać marzeń, mnie mój własny blog bardzo cieszy a to dopiero początek pracy nad nim. Patrząc na inne piękne blogi sama chciałam też taki mieć i po dłuższym namyśle zebrałam się w sobie i stworzyłam swój własny. Nie żałuje, wręcz przeciwnie bardzo się cieszę! W razie pytań piszcie komentarze albo zadajcie mi pytanie na asku,chętnie odpowiem. Buziaki!





Die Jacke- Coloseum
Das T-Shirt- H&M
Die Hose- Zara
Choker- H&M
Die Schuhe- Bershka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Viriwien , Blogger