sobota, 27 października 2018

BE RESPONSIBLE



Hej Wam! Cieszę się, że pogoda na sesje się udała i mogłam zrobić zdjęcia. Dzisiaj przygotowałam dla was stylizacje z pięknym płaszczem w kratę, który jest obowiązkowym must have'em każdej jesieni. Do tego pasek z Zary, który podkreśli talię i automatycznie sprawi, że wyjdzie sukienka. Czarny półgolf z długimi czarnymi kozakami dodaje elegancji i tworzy stylizację spójną. Dorzuciłam do tego czarny beret prosto z Primarku i delikatną biżuterie.
Jak dla mnie taka słoneczna jesień może trwać cały czas! Jak patrze przez okno to pogoda aż się prosi żeby wyjść i zrobić fajne zdjęcia.  Bardzo się cieszę, że pomimo małego czasu w tygodniu znajduje czas w weekend żeby przygotować dla was post. Blog jest dla mnie bardzo ważny a regularnie wrzucane treści jeszcze ważniejsze. Cieszę się, że w miarę możliwości wypracowałam sobie tą rutynę. Za dwa miesiące mamy już koniec roku więc jeszcze bardziej mnie to mobilizuje żeby zrealizować wszystkie cele, które zaplanowałam sobie na początku roku. Oby wam też udało się wszystko zrealizować, mamy przecież jeszcze trochę czasu hehe.
Napiszcie myślicie o tej stylizacji i czy lubicie kratę? Dajcie znać w komentarzu :)




Pasek-  ZARA 
Płaszcz- BERSHKA 

2 komentarze:

  1. Jak zwykle super stylizacja. Świetnie wyglądasz w tym płaszczyku. Podziwiam Twoją konsekwencję w dążeniu do obranego celu bo ja mam z tym wiecznie problem. Coś niby postanawiam ale potem trudno mi dotrzymać słowa danego sobie samej . Powodzenia w prowadzeniu bloga i pisz jak najczęściej.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Viriwien , Blogger