niedziela, 14 stycznia 2018

CZY WARTO PLANOWAĆ?


Jako, że mamy już nowy rok, większość z nas ustala sobie nowe cele, myślimy sobie "to będzie mój rok". Czasami chcemy nawet zmienić swoje życie. Podobno 13% ludzi, którzy osiągają sukces zapisuje swoje cele i je realizuje! Reszta z nich po paru miesiącach odpuszcza. Czy nie chcielibyśmy należeć do tych 13% ? W takim razie czy warto planować?  Wiadomo, że nie powinniśmy planować całego swojego dnia, albo życia co do minuty,  bo tak się nie da. Natomiast rozplanowanie sobie jakie rzeczy będziemy wykonywać w dany dzień uważam za jak najbardziej konieczne. Wraz z planem jesteśmy w stanie widzieć jak przybliżamy się do celu, który chcemy osiągnąć, oraz dostrzegać
czy idziemy w dobrym kierunku. Planując mamy kontrole nad tym co robimy, gdyż sami ustalamy jakie kroki podjąć. Sama także zapisałam swoje cele na ten rok i mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować. A jak z waszymi postanowieniami? I czy lubicie planować? Dajcie znać w komentarzu.
Pomimo, że dzisiaj przywitał nas śnieg, postawiłam na dość "letnią" stylizację. Aksamit przechodzi z nami na nowy rok z czego bardzo się cieszę, bo uwielbiam go nosić. Długo zastanawiałam się z czym mogłabym go połączyć w ostateczności postawiłam na różowy top z prześwitującą bluzką, do tego oversizowa kurtka, która dla wielu jest najwygodniejsza. Dajcie znać co sądzicie na temat stylizacji


Spodnie Bik Bok
Bluzka Bik Bok

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Viriwien , Blogger