wtorek, 30 stycznia 2018

CZY MASZ WŁASNY STYL?


Witajcie, dzisiaj chciałabym nawiązać do stylu. Nie każdy go odnalazł, ja też nie do końca. Raz podobają mi się stylizacje z lat 80,  raz najmodniejsze stylizacje obecnych miesięcy a kiedy indziej elegancki styl niczym prosto od Chanel.  Nie uważam aby szukanie własnego stylu było czymś dziwnym, wręcz przeciwnie, przedzieramy się przez różne gatunki, poznajemy wszelkie rodzaje
mody aż wreszcie docieramy do tego jedynego stylu w którym czujemy się najlepiej i najpiękniej.
Ubranie się w to co nam się podoba daje dużą pewność siebie, cieszę się gdy na ulicy widzę różnorodnie ubranych ludzi, niektórzy naprawdę wprawiają mnie w zachwyt i sprawiają, że mogę się zainspirować. Chyba każda kobieta kocha mode, pamiętam jak byłam młodą nastolatką chciałam
mieć ubrania z House i Croppa, pochodzę z małego miasta i nie było tam prawie żadnej galerii, były to najmodniejsze sklepy w moim mieście haha, potem wraz z mama zaczęłam chodzić na lumpeksy i w sumie nie sądziłam, że tam też można znaleźć coś fajnego! Ubrania, które nie nosił każdy, mogłam się dzięki temu trochę wyróżnić.

Powiem wam szczerze, że właśnie jestem na etapie oglądania serialu "Plotkara" muszę się przyznać, że oglądam ten serial po raz pierwszy! Naprawdę, chyba jako jedyna nie oglądałam go wcześniej i jestem nim zachwycona, jest to najlepszy serial jakim dotąd oglądałam. Pomimo iż film ma już trochę lat, strasznie podoba mi się styl serialowej Blair Waldorf! Ma niesamowite kreacje i osobowość a do tego jest bardzo piękna, no po prostu kocham ją! Blair ma przepiękne ubrania, której inspiracją była Audrey Hepburn. Postać mnie inspiruje do dalszego szukania stylu i próbowania założenia na siebie czegoś nowego. Widzę jak mój styl się zmienił na przestrzeni lat i nadal zmienia, jestem otwarta na wszelkie nowości i zmiany, bo moda to niesamowita
zabawa!
A jaki jest wasz ulubiony styl? Czy może nadal go szukacie? Piszcie w komentarzach. Buziaczki




Futro- ZARA
Spodnie- H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Viriwien , Blogger