środa, 1 lutego 2017

Pierwszy blog


Nazywam się Wiola. Mam 23 lata i aktualnie mieszkam w Wiedniu. Bardzo długo zabierałam się za założenie bloga, ale zawsze coś mnie powstrzymywało. W końcu postanowiłam sobie, że koniec z wymówkami i nadszedł ten oto dzień. Bardzo się cieszę, gdyż założenie bloga było zawsze moim marzeniem. Jako, że mamy już od dwóch miesięcy nowy rok staram się spełniać swoje marzenia i tym samym postanowienia noworoczne :)
Bloga założyłam ze względu na to, iż od zawsze interesowałam się modą i chciałam się nią dzielić z innymi. Uwielbiam inspirujące modowe zdjęcia, więc zebrane kolekcje chciałam umieścić w jednym miejscu jakim jest blog :)
Na blogu będą głownie inspiracje modowe i moje stylizacje. Nie ograniczę się jednak do tego. Chciałabym również dodawać tutaj recenzje kosmetyków, rzeczy które mnie fascynują i z którymi chciałabym się z wami podzielić.
 Mam nadzieję, że wam również spodobają się moje pomysły i inspiracje. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Viriwien , Blogger